tiistai 13. elokuuta 2013

Koto.

Yleisön pyynnöstä koetan herättää tämän blogirievun taas henkiin. Saapa taas nähdä kuinka käy, mutta yritystä taas on.

Nykyisin siis talostellaan Kiuruvedellä, talo on hyvinkin tuttu minulle. Kotinamme nimittäin toimii nykyään äidin lapsuudenkoti eli minun mummolani. Sattumalta oon asunut ensimmäiset elämäni kuukaudet täällä. Kohtuullisen tuttu talo siis. Ikäni oon täällä pyörinyt ja lukioaikaan asuin yläkerrassa.


Muutettiin loka-marraskuun vaihteessa ja siitä lähtíen on tehty enemmän ja vähemmän fiksausta ja remonttia. Koko kesä on mennyt kylpyhuoneremontin parissa. Tällä hetkellä remontin tilanne on jo ihan hyvä: lattioita laatoitetaan ja jahka Antti kotiutuu työreissultaan, tulee saunaan lauteet. Vanhat tappavan liukkaat betoniportaat sai väistyä uusien puisten tieltä ja samalla saatiin pieni terassi tuohon lipan alle. On mulla kätevä mies < 3




Portaista lähti muovimatto veks.
Yläkerran portaat nyt.

Siinä meillä oli oikealla kylpyhuone ja vasemmalla sauna. Etualalla kodinhoitotila ja pukuhuone. Kuten kuvasta näkyy.

Kaiveltiin vähän kivijalkaa esiin salaojituksia ja patolevyjä varten.

Uusi kylppäri alkaa hahmottua.

Laattaa seinässä! Ehkä tämä joskus valmistuu!

Tämmöstä nyt ainakin pikaisesti kodin puolesta. Opetteluttaa vähän tämä homma taas, muuta jospa se siitä :)

1 kommentti:

  1. Voi vitsit, paljon ootte kyllä saaneet aikaan, nostan hattua :) !
    Portaat on hienot ja näen kyllä sieluni silmin, miten kylppärikin alkaa muotoutua, innolla odotan kuun loppua kun pääsen kotiinne kyläilemään <3.

    Ja kiitos, että elvytit blogisi, mulla on jotenkin semmonen kutina, että talo- ja hääsuunnitelmien suhteen tulee ties minkälaista päivittämistä tiuhaan tahtiin ;).

    VastaaPoista

Suap jättää merkintää, jos siltä tuntuupi.